dijous, 17 de desembre del 2009

BONES FESTES







BON NADAL A TOTHOM

8 comentaris:

deakiapekin ha dit...

igualment moltes feliçitats

Gent jove pa tou ha dit...

Quina pans, fan una pinta!!
Bon Nadal!!!

Paula ha dit...

Felices Fiestas!!!, no has visto mi felicitación navideña??? pasa por mi blog, te gustará ;)

Quien pudiera comer todas esas delicias tan artesanales, ains, penita

Salu2. Paula
http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

Virtuts ha dit...

Què bons els torrons!!!! la xocolata està boníssim, i tot els altres també, només tinc un problema, amb el bo que està tot, quan passin les festes seré com un globus, però és que està tot tan deliciós que no puc parar de menjar.
La coca de pa que vas portar l'altre dia fins que no l'he acabat no he parat i amb la xocolata ummmm com estava.

Adeu

ELS PEIXOS ha dit...

Angeles
Gent jove pa tou
Paula
Virtuts
A totes , que passeu unes Bones Festes de Nadal ..

Virtuts
S´oposo que et troves millor, no et truco perquè és molt tard.

Virtuts ha dit...

Estic perfecta, només sembla que m'hagi injectat col.lagen en el llavi superior, però a poc a poc es va desinflant.

Moltes gràcies

Però .... no he deixat de menjar ni un sol dia, al contrari em van dir que fes dieta tova amb yogurs, flam, etc. i jo he afegit; Panetone, Pum cake, coca tot l'Albert, com he gaudit!!!

Que et vaig a explicar que no sàpigues !!!!!!!!

Un petó

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Noia quins torrons i quins pans. Aviat passaré a comprar-ne

ELS PEIXOS ha dit...

Gracies per escriurè
BON ANY NOU PER TOTHOM

Related Posts with Thumbnails