dilluns, 1 de març del 2010

UN LLIBRE , per fer, BONS PANS

No se si hi  es, en català , però això és un Llibre per fer tots els pans que vulgueu

El Pan hecho en casa

Anneliese i Gerhard Eckert
Anneliese i Eckert , màster  economia domestica .
Té molts llibres de cuina.


Hi podreu trobar tota classes de pans com aquest ..i molt ben explicats per poder fer-ho a casa.
Pa de pastanagues 
Pa de ceba
com fer la massa mara
Pa de col fermentada
Pa de pernil
Pa moreno
Conills de Pasqua
Pa de pipes.......etc..etc
a totes les que os agrada fer pa a casa ..aquest llibre , és estopendo!!!!


10 comentaris:

ONEGA ha dit...

pues si tú lo recomiendas... habrá que buscarlo en las librerías, teniendo en casa a un experto panadero supongo que habrá dado el visto bueno a este libro, así que no lo pierdo de vista...
graciaspor enseñárnoslo.
un beso

Virtuts ha dit...

Dolors, amb el forner que tenim a la família no em preocupo de fer el pa, l'Albert el fa boníssim ...............
Un petó

No tot són postres ha dit...

Ei! M'animo a fer pa, aquest cap de setmana! M'he proposat començar a fer-me fornera... Un de senzillet i que surti sempre, perquè en tens tans que em perdo, si us plau!!!!
PTNTS
Dolça

Lola Andrés ha dit...

Me gustan mucho las recetas de pan, así que aquí tienes una seguidora más. Saludos.

ELS PEIXOS ha dit...

Perdoneu que no hagi contestat abans , però , és que el bloc del peix , em dona molta feina , i aquest , no tinc gaires coses per posar-hi...

Onega
Es de mi marido , por supuesto que tienen un monton , ya os iré presentando mas por si quereis buscarlos...

Virtuts
a tu et passa el mateix que a mi..


dolça
em sap greu maca , però crec que tots són molt dificils...sobretot per mi ..el pa necessita molt de temps ...
aquest llibre ho explica molt bé..

Mª Dolores Andrés
Mira , somos tocayas..., verdad que se llama así??
Encantada de conocerte !!!
Cuando quieras aquí estoy..

Una abraçada a totes.

Eva Flores ha dit...

Doncs si tu el recomanes el poso a la llista per comprar, que aquest no el tinc.
pt!

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny

ANNAFS ha dit...

Fer pa a casa és super gratificant, a mi m' agrada molt, encara que he ensopegat moltes vegades.Quan no em surt bé penso que no en faré més, però llavors en torno a fer sergur.
Aquest llibre no el conec, però el demanaré a la biblioteca.

Eva Flores ha dit...

gràcies per la recomenació! prenc bona nota.
pt i bona setmana!

ELS PEIXOS ha dit...

Moltes gracies a totes per escriure ..
ja aniré ensenyant tot el que pugui...

Related Posts with Thumbnails