dijous, 11 de març del 2010

EL APRENDIZ DE PANADERO

Avui os presento un altre llibre , perquè veig que hi ha molta gent que os agrada fer el pa a casa ...i a casa meva ni han molts de llibres de pa.

Aquest no se si el tindràs Eva....
La Eva té un bloc "Petit Boulangerie" , que val la pena de veure'l ...hi te uns pans molt ben fets ....
Aquest llibre li posat pensant amb tu ...pot ser que ja el tens.

El Aprendiz de panadero 
El arte de elaborar un pan extraordinario

 Si vols més informació ..ja m´ho diras...

2 comentaris:

deakiapekin ha dit...

Hola guapa que tal va todo, y tu marido esta mejor?
estupendo libro
un saludo

Eva Flores ha dit...

moltes, però que moltes gràcies per pensar en mi. És tot un detallàs.
M'emocionen molt els teus comentaris sobre el meu pa, jo només sóc una aprenenta i tu convius amb professionals.
Aquest llibre va ser un dels primers que em vaig comprar. Recordo que la primera vegada que el vaig obrir no entenia res de res, com han canviat les coses, jeje.
Petons y moltes gràcies de tot cor.
Bon cap de setmana!
Eva
Ma Petite Boulangerie

Related Posts with Thumbnails